Rubenov krug

May 5, 2024
May 2024

near Staro Hopovo, Vojvodina (Serbia)

Auto možete da parkirate na 50m od pocetka staze. Ja ovu stazu nazivam "uvod u planinarenje" 😀 jer je lagana, a dovoljno teska za nekoga ko tek želi da pokuša sa planinarenjem. Ukoliko je danima pre šetnje padala kiša (kao sto je bilo u mom slucaju), obavezno stetajte u adekvatnoj obuci za blato, odnosno patikama ili cipelama za planinarenje. Dosta zna da bude klizavo pogotovo pri spustu, pa klasične sportske patike će vam bas puno otežati kretanje. Duž cele staze bilo je mnooogooo oborenih stabala različite veličine tako da se od vas mogu očekivati izuzetne veštine provlacenja i preskakanja 🙂 ali to ne treba da vas plaši jer ja sam ovu stazu prešla sa svojim psom marke jazavicar pa ako on može bez problema da savlada te prepreke sa nogama dužine 10cm, možete i vi 💪 Staza je lepo obeležena sa markacijom koja lici na przeno jaje na oko 🙂 dakle beli krug sa zutim krugom unutr njega. Obavezno ponesite sprej za komarce (ako idete u sezoni prolece-leto) jer bas voli da ćapaju. Srećno!