Roteiro por Tenorio e Viascón

January 25, 2013
January 2013

near Tenorio, Galicia (España)

Iniciamos esta ruta na Igrexa e Mosteiro de S.Pedro de Tenorio. Pasamos por lugares como Os Palleiros, entre outros, na longa subida cara o monte Castelo de altitude máxima sobre 550 m.
Percorremos por parte do trazado da ruta GR-94, Rural de Galicia, tamén da PRG-68, A Vía escondida en Viascón e a ruta das Coutadas, neste mesmo lugar.
Xa na Chan da Batalla, os camiños están cheos de auga, lóxico neste inverno chuvioso que temos, polo que tivemos que ir sorteando algúns deles. Tamén ten zonas onde os toxos e a maleza, están obstaculizando bastante o paso.
Consideramos que é unha ruta bonita, non ten apenas asfalto, e ten boas vistas dende o alto do monte. O noso consello é que non se faga no inverno, principalmente se é tan chuvioso como este.
Mosteiro e Igrexa

Ponte da Rasa

Ponte de Rexedoiro

PRG 68, A Vía Escondida

Ruta das Coutadas

Tramo con maleza

Siguiendo por la pista a la izquierda 500m y tomando entonces el desvío a la derecha se enlaza con el sendero evitando este tramo complicado.

• Photo of Manuel Novas Casal
    Manuel Novas Casal May 10, 2024

Hola! Cuantas horas os llevó?

• Photo of Dasparrandas (José Luis Porto)
    Dasparrandas (José Luis Porto) May 12, 2024

É do ano 2013, daquela o GPS non debía de marcar o tempo posto que non o reflexa. Actualmente non sei como estará esta ruta. Penso que pode levar entre catro e cinco horas, se pensamos facer unha media entre tres e medio/catro quilómetros hora.