Roteiro por Corrubedo e Porto do Son

-7 ft
September 14, 2012
September 2012

near Basoñas, Galicia (España)

Viewed 2078 times, downloaded 16 times

Este roteiro empezámolo e finalizámolo na aldea de Basoñas, Concello de Porto do Son, onde atopamos un aparcamento de cemento a beira da estrada. Iniciamos a subida ben levadeira ata o alto do monte Tahume con un miradoiro dende onde podemos contemplar as fermosas vistas das rías e todo os arredores do Parque Natural do Complexo dunar de Corrubedo. Dende aquí baixamos ata o pobo de Corrubedo, visitamos o seu Faro, almorzamos e proseguimos a marcha, agora por sendeiros pegados as rochas e praias que atopamos o longo do camiño, con mención especial as lagoas de San Pedro de Muro e de Xuño, onde podermos observar especies de aves sinaladas nos paneis informativos.
Nesta ruta atopamos pouco asfalto, o inevitable o pasar polos pobos, o resto facémolo por camiños e carreiros perfectamente transitables.

Acompañamos direccións de páxinas web de Turgalicia e Xunta de Galicia, onde nos ofrecen todo o que desexemos saber sobre o Parque Natural.
Turgalicia
Xunta de Galicia

Cima do Tahúme (239m)

Faro de Corrubedo

Lago de Xuño

Praia de Basoñas (Furnas)