Rossell-Moleta-Esquetxe-Sant Marc-Rossell

Photo ofRossell-Moleta-Esquetxe-Sant Marc-Rossell Photo ofRossell-Moleta-Esquetxe-Sant Marc-Rossell Photo ofRossell-Moleta-Esquetxe-Sant Marc-Rossell

October 27, 2013
October 2013

near Rosell, Valencia (España)

Rossell-Moleta-Esquetxe-Sant Marc-Rossell

Vista desde Sant Marc.

• Photo of Casa Rural Angelita
    Casa Rural Angelita Dec 7, 2013

Sortim de Rossell, anem cap al Mas de Mora, allí ens desviem a la dreta, agafant la senda que puja fins al corral de l'Esquetxe. Des d'alli es puja a la Moleta del Terme, el punt més alt de la ruta, i amb unes vistes excepcionals. Cap a l'esquerra, anirem crestajant pel cim en vistes del Convent de Benifassa i El Ballestar per una part i l'altra part, Rossell i tota la plana de Vinaros, fins al Mas de l'Esquetxe. Alli es desviem a l'esquerra, i anem baixant, l'esquetxe queda a la dreta. Al principi la baixa pel barranc de l'esquetxe es considerable, després es suavitza. Anem baixant fins a trobar la llera del Riu Requena, la qual seguim a l'esquerra, fins arribar al Mas de Mora, per on hem passat abans i tornem cap a Rossell. Al trobar al camí asfaltat que puja a Sant Marc, el seguim. Al mirador de l'Ermita de Sant Marc, les vistes també són molt bones. Agafem la sendera que baixa per davant del mirador de Sant Marc fins al camí del Cementiri, que ens portarà fins a Rossell, punt de sortida