Roques d'en Benet

January 19, 2017
September 2016

•   4.3 1 review

near Arnes, Catalunya (España)

A la zona nord del Parc Natural dels Ports, a la Terra Alta, trobem les Roques d'en Benet, unes espectaculars formacions de conglomerat de sobres conegudes per tothom, Aquest track proposa una ruta al voltant d'elles, en el que el principal objectiu serà assolir el punt més alt del conjunt rocós, el Castell. També ens posarem baix de la descomunal roca del Cap de Gos, i també visitarem dues coves, la canal de pujada/baixada del Castell li donarà un toc aventurer a la ruta. El Port en estat pur!!!

Més detalls del recorregut a la crònica del bloc, punxant a l'enllaç de baix

---------------------------------------------------------------------------------------------

En la zona norte del Parc Natural dels Ports, en la comarca de la Terra Alta, encontramos les Roques d'en Benet, unas espectaculares formaciones de conglomerado de sobra conocidas por todo buen amante de la montaña. Este track propone una ruta alrededor de ellas, y cuyo principal objetivo será alcanzar el punto más alto de este conjunto rocoso, el Castell. También nos pondremos debajo de la gigantesca roca del Cap de Gos, y visitaremos dos cuevas. La canal de subida/bajada al Castell le pondrá tintes aventureros al recorrido. El Port en estado puro!!!

Para más detalles del recorrido, en la crónica del blog, pinchad en el enlace de abajo.

Coll de Botana

17-SEP-16 13:25:49

PictographCar park Altitude 0 ft

Inici/Final

• Photo of jose luis corujo
    jose luis corujo May 18, 2018

una gran excursión, disfruté mucho, en especial el trozo que va por lo alto de las rocas dèn Benet, todo precioso, enorabuena por la ruta.

• Photo of Per Dalt i Per Baix
    Per Dalt i Per Baix Nov 27, 2022

Gracias por el comentario y la valoración del track Jose Luís, y perdona la tremenda demora en contestar.