Roques de Puigpicat - Molí del Sallent - Moli de Comalrena

Photo ofRoques de Puigpicat - Molí del Sallent - Moli de Comalrena Photo ofRoques de Puigpicat - Molí del Sallent - Moli de Comalrena Photo ofRoques de Puigpicat - Molí del Sallent - Moli de Comalrena

November 11, 2020
November 2020

•   4.3 1 review

near Olost, Catalunya (España)

Sortim d'Olost cap al carrer Ripoll. Passem pel Coll del Ram, que ens queda a la dreta, seguim el camí per sota del polígon,
Veiem el molí del Coll del Ram a la dreta, i el pont de la carretera que passa per dalt, però seguim el camí.
Creuem la riera i enfilem amunt, cap el bosc, deixem camins que ens surten a banda i banda, i seguim pujant cap a les Roques de Puigpicat.
El darrer camí que trobem a mà dreta, és el que ens porta a l'alzina del Sallent.
Anem cap a la casa pairal, agafem el camí de l'esquerra cap al Molí del Sallent
Creuem la riera, pujem fins a trobar el camí ral, on descobrim una caseta de fusta pels caçadors. Baixem pel camí de la dreta, i agafem un corriol, on encara hi ha les restes del moli de Comalrena.
Quan sortim del bosc, a mà dreta, baixa un camí que ens porta fins el pont de la Formiga i el Gorg Negre.
I seguim pel camí ample fins a Olost

• Photo of 100_PEUS
    100_PEUS Jul 6, 2022

UNA BONA RUTA, I UN PAISSATGE BONIC, LLÀSTIMA DE LA SEQUERA.