Rondje Gulpen laat Jullie zelf ontdekken. Hoe de route loopt. En wat Jullie tegen komen.

March 12, 2024

near Gulpen, Limburg (Nederland)

Gulpen: informatie doe ik nu niet. Dit liep ik vaak toen ik in gulpen nog woonde, afwisselde stukken wegen er in van onverhard naar verhard. Met toch die zwaai er in Gulpenerberg.
Bij mij was het trainen nooit zonder klim werk. Daarom was ik de sterkste berg op. Met snelwandelen was ik bij uitstek de sterkste. Nooit kon iemand mij volgen wie dan ook. Op het vlakke 10 per uur hard was. Was voor mij Berg op of het niet vlak was. Jammer dat voor mij Strava te laat kwam. Dan had ik alles boven 10 staan in de klimmen. Nu stoempers die het doen geen wedstrijd durven.. Nu zie je wel bedriegers. Mij brakken ze af in de nacht. Als ik op Kop lag afsneed maar iedereen stond langs de weg of liep mee en zag mij van ver in de rug. dat breken met een verhaal van fabelen. Maar won wel wedstrijden. En brak parcours en liep op de baan 50 km en 100km dat ze zagen DAT IK PERFECT LIEP. Hoe kwamen die dwazen er bij. Mij onder uit te halen. ze geloofde die dwazen ook nog. Omdat ze het zelf niet instaat waren . Reglementair te snelwandelen. en ook geen Licentie hadden. Omdat ze dan niet konden bedriegen op de KM in Sittard waar ik nog steeds de snelste ben ooit. En die kwebbels zelf nooit iets van 10 km in 2 uur liepen al moesten ze rennen. Sta ik boven, Hun beroep zegt al genoeg busje komt zo anders konden ze niets. Wel zwartwerken. Normaal beroep van lage klasse. Ik een top baan en de beste in de Sport. Ze kijken mee en lezen mee. Weet toch wie jullie zijn. Kijk goed uit voor vallen onder weg. En kom mij nooit alleen tegen de HEl is kort bij nu ik over 70 tig ben.