Rondje Doorwerth/Oosterbeek/Heveadorp

Photo ofRondje Doorwerth/Oosterbeek/Heveadorp Photo ofRondje Doorwerth/Oosterbeek/Heveadorp Photo ofRondje Doorwerth/Oosterbeek/Heveadorp

July 29, 2018
July 2018

near Doorwerth, Gelderland (Nederland)

Erg mooie en afwisselende wandeling over de Wolfhezer heide, Landgoed de Oorsprong, De Hemelsche berg, Valkeniersbossen, Landgoed Duno en Kasteel Doorwerth. De wandeling heeft veel hoogteverschillen. Onderweg zijn diverse plaatsen om te eten en te drinken.

• Photo of De 3 T’s
    De 3 T’s Nov 4, 2021

Dit is een heerlijke gevarieerde wandeling door een heel mooi gedeelte van Nederland!
    De hond is overal toegestaan en hoeft een groot gedeelte van de wandeling niet aangelijnd.
    Er is zoveel te zien tijdens deze wandeling dat mijn maximaal waypoints vol was (had ik nog nooit eerder gehad) en ik kon dus helaas geen foto’s meer plaatsen richting einde van de wandeling, we kwamen namelijk nog langs Kasteel Doorwerth en enkele aanwijzingsborden.
    Al met al wil een prachtige wandeling maken volg deze route, wij liepen deze route in de herfst dat was nog eens een extra kadootje van moeder natuur.

• nicole.heijmans Jan 25, 2022

Dankuwel voor deze schitterende route! We wilden het Rosandepad lopen, maar wilden toch iets meer kilometers. Als we er dan toch zijn...😉. Delen van 3 verschillende klompenpaden gemixt met nog meer prachtige bezienswaardigheden. Echt Genieten met een grote G dus.