Rondje Casal da Galharda - Reguengo Grande op 19 mrt 2024

Photo ofRondje Casal da Galharda - Reguengo Grande op 19 mrt 2024 Photo ofRondje Casal da Galharda - Reguengo Grande op 19 mrt 2024 Photo ofRondje Casal da Galharda - Reguengo Grande op 19 mrt 2024

March 19, 2024
March 2024

near Reguengo Pequeno, Lisboa (Portugal)

Tijdsduur exclusief pauzes: net geen 2 uur.

Deze NIET gemarkeerde wandeling is spontaan ontstaan. Het begon met het idee voor een korte middagwandeling door het dorpje waar wij verbleven. Je wandelt voornamelijk over wegen en paden. Door dorpjes en langs boerenvelden.

Vooral het stuk in Reguengo Grande verraste ons. Een leuk stukje langs de oude molen, ezels en over paden waar overduidelijk de schapen gelopen hadden.

Onderweg zagen we aronskelken, bloeiende bloesems, velden vol spitskolen en andere groenten en 2 parende atalanta's.

In Reguengo Grande zijn meerdere cafeetjes te vinden, maar niet op de route. In Casal da Galharda is een cultureel centrum waar je iets kunt gebruiken. Je komt er langs op de wandeling.

Wij vinden het leuk als je de wandeling voorziet van een beoordeling en/of als je wijzigingen en/of aanvullingen doorgeeft.

Mocht je vaker in onze "voetsporen" willen treden, kies er dan voor om ons te volgen!

Wij wensen je een fijne wandeling.