Rondje 12.4 Km vertrek Kerk Gulpen en weer terug over Stokhem.

Photo ofRondje 12.4 Km vertrek Kerk Gulpen en weer terug over Stokhem. Photo ofRondje 12.4 Km vertrek Kerk Gulpen en weer terug over Stokhem. Photo ofRondje 12.4 Km vertrek Kerk Gulpen en weer terug over Stokhem.

October 14, 2012

near Gulpen, Limburg (Nederland)

Gloeiend parcours met stuk pelgrimspad over de Dolsberg, Stokhem naar de Visvijvers van Wijlré via een steile klim (niet de eerste de beste) terug naar Gulpen via de zendmast.

Lekker een hapje en een drankje bij de Visclub van Wijlré bij de Visvijvers.

• Photo of Champ1
    Champ1 Oct 16, 2012

Ja Moeilijk: er zitten een paar Flinke klimmen in niet voor Opa en Oma.

• ChrisL Jul 1, 2022

Wij vonden dit een hele mooie route met prachtige vergezichten van de omgeving. We hebben de route in tegengestelde richting gelopen, met Wijlre als startpunt. Daardoor hadden we op een mooi moment een lekkere pauze op een terras in Gulpen (klein stukje omlopen). Wij (60-plus) vonden het allemaal goed te doen en gaan hem zeker nog eens lopen.

• Photo of Champ1
    Champ1 Feb 26, 2024

Toen ik de Route zelf hier erop plaatste was ik reeds over de 60 dus . Dan ben je nog niet te oud er voor.