Lladó-Mare de Déu del Mont ( Romeria )

Photo ofLladó-Mare de Déu del Mont ( Romeria ) Photo ofLladó-Mare de Déu del Mont ( Romeria ) Photo ofLladó-Mare de Déu del Mont ( Romeria )

4 hours
2016
May 25, 2021
May 2021

near Lladó, Catalunya (España)

Lladó..des de el carrer del Serrallo,direcció als Apòstols .. trobarem primer el mas de Ca l’Andreuet, Cal Gras , Can Pau, els Apòstols -anem pujant fins arribar a l’encreuament del Solà de Badós agafem a l’esquerra fins arribar a la carretera asfaltada ..la seguim fins el Collet de Can Serra.Agafem el corriol de les motos fins arribar a la font de Falgars ..un bon desnivell però de bon fer .. Esmorzem al costat de la font per agafar forces per continuar .. seguim les senyals direcció camps de Falgàs,ens enfilem tot contemplant les magnífiques vistes i els faigs impressionants .. una vegada arribem al Monestir veurem que ha volgut molt la pena pujar-hi ..

* Ruta molt agradable i de bon fer..tot i el seu desnivell positiu (954 )
* Fotos d’inici a fi
* Hem fet aquesta ruta amb 4:00 h.. amb un bon esmorzar a la font de Falgàs
* Salut per seguir fent cames per a la muntanya

PictographIntersection Altitude 971 ft

Photo ofSantuari de la Mare de Déu del Mont Photo ofSantuari de la Mare de Déu del Mont Photo ofSantuari de la Mare de Déu del Mont

Santuari de la Mare de Déu del Mont

• Photo of Pere Homs Joaquim
    Pere Homs Joaquim May 28, 2021

Heu estat molt ràpids.
    Ruta amb la familia. Felicitats!

• Photo of Qfelip
    Qfelip May 28, 2021

Pere Homs Joaquim ..quan vas a caminar amb néts que tenen 11 anys la veritat és que costa molt seguir-los .. d’aquí que anéssim lleugers !!