rodals de sant julia de cerdanyola

March 19, 2010
August 2009

near Sant Julià de Cerdanyola, Catalunya (España)

Viewed 2036 times, downloaded 41 times

Sortir de la font del Castell, (carecterística per les seves taules i seients en forma de Bolets), girar 100º cap a a la esquerra i pujar el carrer fins al final on hi ha quatre cases iguals,seguir per un camí de terra pel costat esquerra de la primera casa ("Cal Saballut") anar pujant uns vint-i-cinc minuts fins arribar a Coll de Jou, continuar a la dreta uns cent metres pel camí de terra ample fins trobar un caminet a la dreta (cami de L'Artigassa) que puja al Tossal (uns vint minuts més) i després baixar cap a la dreta fins la collada Sobirana seguir la carretera a Sant Juliá fins arribar a la Fon de Sant Antoni,darrere de la font seguir un camí una mica confús fins al Corral de la Cortada pujant fins ala Via cap a la dreta arribant a El Puig i baixar cap a la Creu on hi ha una Taula Geogràfica i d'allà ja s'arriba al centre del Poble.