Rocca Cefalù, Duomo Cefalù i Porticciolo pescatori Cefalù des de Cefalù

Photo ofRocca Cefalù, Duomo Cefalù i Porticciolo pescatori Cefalù des de Cefalù Photo ofRocca Cefalù, Duomo Cefalù i Porticciolo pescatori Cefalù des de Cefalù Photo ofRocca Cefalù, Duomo Cefalù i Porticciolo pescatori Cefalù des de Cefalù

March 25, 2024
March 2024

near Cefalù, Sicilia (Italia)

Pujada a la Rocca de Cefalù. Cal pagar entrada per pujar. Arranquem per un camí amb escales i ben cuidat , però en arribar als primers contraforts del castell, el camí es converteix en sender. Pugem per la dreta, fent llaçades cap amunt i amb bones vistes sobre el poblé i la platja.
Arribem al castell del capdamunt de la Rocca Cefalù (0.8 km) des d’ on es divisa l’altra banda de la costa, la que va cap a Milazzo.
Després de visitar les runes del castell, baixem per la dreta fins arribar al Tempio Diana Cefalù (1.4 km). Aquí hi ha la muralla que s’aboca sobre la ciutat.
Acabem la baixada pel sender i tornem a agafar el camí i després els carrers de Cefalù fins arribar al Duomo Cefalù (2.7 km) i més avall al Porticciolo pescatori Cefalù (3.1 km) que dona a la platja.