Photo ofRoc Roi, Turó Gros, Cortals de Roi, la Font , Miravall Pobles de Seix i Albet des de el Solanell Photo ofRoc Roi, Turó Gros, Cortals de Roi, la Font , Miravall Pobles de Seix i Albet des de el Solanell Photo ofRoc Roi, Turó Gros, Cortals de Roi, la Font , Miravall Pobles de Seix i Albet des de el Solanell

December 30, 2022
December 2022

near Sant Andreu, Catalunya (España)

Accés: El Solanell (pista de 8 kms des de Castellbò)
Ruta a Alt Urgell per assolir el Roc Roi, Turó Gros i El Galliner tot fent una volta pels Planells, Obagues i Pobles. Cal remarcar que hem fet un tram per l'obaga dels Prats, entre el Cortal de la Font i el Cortal de Miravall, sense corriol ( bosc a través).

Sortim del poble de Salonell tot seguin marques grogues que ens endinsem al bosc, pasant per l'obaga de Solers i anem pujant fins arribar a la Collada de Solanell, aquí ens endinsem pel bosc sense corriol, tot pasant pel Cim del Galliner i més endavant al Cim Roc Roi (100 cims), ara devallem pel millor lloc ja que hi ha molts arbres caiguts, ens tornem enfilar al Turó Gros i baixem al Pla de Gavatxo, retrobem marques grogues que seguim cap el Cortal de Roi i més endevant el Cortal de la Font, aquí d'aviat deixem el corriol que va a la Refugi la Basseta i devallem pel bosc, (tram llarg sense corriol i buscant seguir pel millor posible) fins arribar al Cortal de Miramar, aquí continuem a l'esquerra per trobar d'aviat un corriol molt evident que seguin-lo ens portà al Riu i Poble de Seix, agafem un tram de Crta. fins l'entrada del poble d'Albet, agafem el camí esq que seguin-lo creuem el riu d'Albet i tot pujant pel camí al Pla o Serrat de Barrerols, girem esq. amunt i al Pla de Sola agafem corriol dreta, que ens retorna al poble de Solanell.