Riu Sénia: Sant Pere - Toll de Parra - Molí l'Abad - Sant Pere (Ruta acuàtica)

Photo ofRiu Sénia: Sant Pere - Toll de Parra - Molí l'Abad - Sant Pere (Ruta acuàtica) Photo ofRiu Sénia: Sant Pere - Toll de Parra - Molí l'Abad - Sant Pere (Ruta acuàtica) Photo ofRiu Sénia: Sant Pere - Toll de Parra - Molí l'Abad - Sant Pere (Ruta acuàtica)

August 8, 2020
August 2020

near Les Cases del Riu, Valencia (España)

Refrescant i divertida ruta acuàtica per les fredes aigues del Riu de la Sénia.

Accés:
Des de La Sénia seguim la carretera CV-105 fins a la Font de Sant Pere, en aquest lloc aparcarem el vehicle.

Recorregut pel Riu de la Sénia des de la Font de Sant Pere fins al Molí l'Abad, sense més dificultat de mantenir l'equilibri en alguns trams i no es tracta fer barranquisme, sinó d'anar gaudint d'una caminada per dins del riu, alternant trams pels que hem de nedar amb bonics tolls amb aigua transparent.

Diuen que una imatge val més que mil paraules, per això pujo part de les fotos que faig a cada sortida i perquè donen una bona primera visió dels llocs per on passem.

Observacions:
Per fer aquesta sortida caldría dur un calçat adequat per anar per dins de l'aigua, nosaltres la vam fer amb unes bambes velles (no aneu amb xancletes !!!)
És recomanable portar un bidó estanc o bosses hermètiques per guardar el que no vulguem que es mulli.
El GPS no és necessari però si ho volem portar hauríem ficar-lo al bidó.
Depenent de les pluges dels dies anteriors, el riu pot baixar amb més o menys nivell d'aigua.
També és aconsellable el neoprè, si no s'està acostumat a l'aigua freda del riu.
El temps emprat per aquesta ruta és d'unes 2 hores a un ritme tranquil.

Atenció:
Qualsevol que faci ús i seguiment total o parcial d'aquest track i de la seva informació addicional, assumeix la plena responsabilitat davant els riscos propis de la pràctica de l'activitat, ja que aquesta informació té únicament caràcter orientatiu.

Aparcament (Font de Sant Pere)