Photo ofRiu Gaia de Vilabella per Riera Gaia Cova Vergerars Corral Solanes Molinet Coves Gatell i Masies Cua, Ramonet i Costa Photo ofRiu Gaia de Vilabella per Riera Gaia Cova Vergerars Corral Solanes Molinet Coves Gatell i Masies Cua, Ramonet i Costa Photo ofRiu Gaia de Vilabella per Riera Gaia Cova Vergerars Corral Solanes Molinet Coves Gatell i Masies Cua, Ramonet i Costa

January 19, 2023
January 2023

near Vilabella, Catalunya (España)

hem seguit el track del wikiloc de l'amic JMsalvat ref 22951863

coincidim amb tota els comentaris que ell expossa i perque hem fet la ruta tambe

a l'esmentada referencia ell ho te tot molt ben explicat detallat i amb els waypoints

per tant no volem fer un copiar i pegar i aprofitar-nos de la seva feina

i us em`lacem anar a la seva pagina en cas de que volgueu fer desgargues comentaris i valoracions

a nosaltres s¡ens ha fet una mica llarg i monoton pero si que te suficients llocs
atractius per fer-la al menys un cop per coneixer terreny i l'historia