ríos Pedras, San Xoán e Barbanza

7 days 23 hours 39 minutes
December 18, 2014
November 2014

near Rego, Galicia (España)

Esta preciosa ruta iniciase no río Pedras, dirixímonos cara a ponte medieval da Miserela e iremos ata unha piscina do río onde se xuntan o río Barbanza e o San Xoán, pasando a chamarse a partir de aí río Pedras, pasamos por onde houbo un convento de franciscanos, e iniciamos unha dura subida por un sendeiro que vai paralelo ao río San Xoán, tamén chamado dos tobogáns, nun quilómetro se ascenden aproximadamente 250 metros de altitude, por elo esta ruta é de dificultade moderado, hai máis subida, pero xa con pendentes normais. As vistas da ría de Arousa son espectaculares. Como o curso do río está pechado de silvas e toxos desviámonos á dereita cara a uns muíños de vento na serra do Barbanza, ao alto do Castelo, pasamos por diante do curro das Cañizadas e dirixímonos cara o río Barbanza, cruzamolo na Portela, iremos paralelos ao río Barbanza pero máis altos, polo alto do Salgueiro e baixaremos por sendeiros e algunha pista ata Entrerríos, dende aí tivemos algo de asfalto e algo de subida para chegar ao final da ruta. Respecto a altitudes, empezamos a uns 160 metros de altitude e o punto máis alto é arredor de 590 metros.
Duración aproximada con paradas 5 horas.
Dámoslle as grazas a randoneur por axudarnos a editar o track

• Photo of JMRS - jose M Rodríguez Santalices
    JMRS - jose M Rodríguez Santalices Mar 8, 2015

Muchas gracias por publicar este post. Hemos tenido la oportunidad de disfrutar de esta maravilloso ruta, que has documentado muy bien. La pena es que no esté marcada correctamente, pero parece que a los políticos solo les interesan molinos y cosas así.
    Sobre lo de moderado, creo que es lo es en la mayor parte del camino, al fina y al cabo la mitad es una fuerte subida y la otra una fuerte bajada, yo diría que lo de moderado es muy correcto, tiende a dura, no te olvides que son 14 km y no tiene vuelta atrás.
    El entorno del río Barbanza, es una preciosidad y a mitad de camino el sitio ideal para reponer fuerzas.
    NO he podido subir mi ruta porque se me acabó la batería del móvil :-(
    Pero eso sí, muchas gracias por compartir tu ruta, maravillosa.

• Vintedouspés Mar 9, 2015

Vale JMRS, alégrome que che gustara e que disfrutaras dela.