RIO ARTES AXEITOS BOA

-31 ft
January 19, 2016
January 2016

near Muiños, Galicia (España)

O track está feito en sentido inverso a esta descrición e o punto de inicio do mapa non coincide co punto de inicio da descrición. Como choveu moito os días anteriores cando se vai paralelo ao rio Artes (no tramo de ruta que está marcado houbo que dar algo de rodeo para librar un regato que de tanta auga que levaba non se podía cruzar.

Saímos da área de ximnasia para adultos que hai na estrada que une Artes con Corrubedo e que é a saída da ruta polo rio Artes. Séguese a ruta do rio durante uns 6-7 km (camiño moi fácil), ao chegar á estrada que vai ao cámping ria de Arousa 2 collemos á esquerda para dirixirnos cara o dolmen de axeitos e despois a través de leiras, camiños e algo de estrada vamos por Sirves de volta aos coches. Calculo que serán uns 16 km fáciles.

Se sale del área de gimnasia para adultos que hay en la carretera que une artes con corrubedo y que es la salida de la ruta por el rio Artes. Se sigue la ruta del rio durante unos 6-7 km (camino muy fácil), al llegar a la carretera que va al camping ria de arousa 2 se coge a la izquierda para dirigirnos hacia el dolmen de axeitos y después a través de leiras, camino y algo de carretera se va por Sirves de vuelta a los coches. Calculo que serán unos 16km fáciles, en caso de mal tempo igual se recorta algún kilómetro.