Riells del Fai, Cingles Bertí, Sant Miquel del Fay

Photo ofRiells del Fai, Cingles Bertí, Sant Miquel del Fay Photo ofRiells del Fai, Cingles Bertí, Sant Miquel del Fay Photo ofRiells del Fai, Cingles Bertí, Sant Miquel del Fay

February 21, 2024
February 2024

near Riells del Fai, Catalunya (España)

Ruta de Riells del Fai a Monestir de Sant Miquel del Fai passant per:

- Mirador La Vall Blanca (2.8 km)
- Mirador de Sant Miquel del Fai (6.5 km)

Matinal als Cingles de Bertí.
Intent de circular, que no podem acabar xq el pas xl pont de pedra de Sant Miquel del Fai està tancat x obres i no podem seguir el GR de tornada a Riells.
Hem tingut sort que uns nois de Girona que volien visitar Sant Miquel del Fai ens han tornat a Riells.
La ruta es molt bonica, gaudint de tota la cinglera a 2 nivells i amb molt bones vistes.
La pujada per la Canal no te cap dificultat, apart la pendent.

Comencem baixant x la pista fins arribar al trencant del GR que va a Sant Miquel del Fai. El camí està molt arreglat.
De seguida prenem camí a la dreta que en suau pujada anirà flanquejant la cinglera.
Passem pel Mirador de la Vall Blanca. Seguim pujant suau fins trobar el corriol a l'esquerra que inicia la pujada ja mes forta fins la trobada amb el GR 5, que seguim a l'esquerra, x tornar a flanquejar els cingles en direcció contraria, i per sobre de x on hem vingut.
Anem baixant progressivament, passant xl Mirador de Sant Miquel del Fai ( vistes a les cascades i ermita, amb el Tenes abaix. Molt poca aigua) fins S. Miquel del Fay, que trobem tancat i que ens impedeixen travessar el Tenes xl pont.
Quan ja plantejàvem refer camí, una parella de Girona ens va tornar a Riells.