Ribes de Freser - St. Antoni - Campelles - Ribes de Freser

Photo ofRibes de Freser - St. Antoni - Campelles - Ribes de Freser Photo ofRibes de Freser - St. Antoni - Campelles - Ribes de Freser Photo ofRibes de Freser - St. Antoni - Campelles - Ribes de Freser

April 1, 2015
April 2015

near Ribes de Freser, Catalunya (España)

Ribes de Freser - St. Antoni - Campelles - Ribes de Freser. Sortim des de la plaça del Mercat i agafem el carrer Major per dirigir-nos al Camí Vell de Sant Antoni, seguim aquest camí fins a arribar a l'Ermita de St. Antoni, agafarem el camí que surt de la zona de pícnic, aquest es troba al final del prat i és el de la dreta, aquest és l'alternatiu a la pista de porland que arriba fins al collet de sobre de Cal Roset, seguirem aquest camí fins a la intersecció amb la carretera de St. Antoni i al collet agafarem el camí terra de la dreta direcció a Campelles, aquest camí surt a l'entrada de Campelles, en aquest punt agafarem a la dreta per la carretera i el carrer Major fins a la intersecció amb el carrer Ripoll a l'esquerra, prendrem aquest carrer de baixada i passarem per Cal Tubau i Cal Marxanet on enfilarem un corriol de baixada fins a la carretera del Baell, a la carretera tombarem a l'esquerra fins a la intersecció amb la carretera de Campelles que agafarem de baixada a Ribes, tornarem pel carrer St. Quintí i carrer Major cap a la Plaça del Mercat, punt final de la ruta.

Ermita de Sant Antoni

Photo ofCarretera de Sant Antoni amb camí de Campelles Photo ofCarretera de Sant Antoni amb camí de Campelles Photo ofCarretera de Sant Antoni amb camí de Campelles