Photo ofRibes de Freser-Ribes Altes-Cal Nofre-Pardines-Les Vinyes-Central de Coma-Ribes de Freser Photo ofRibes de Freser-Ribes Altes-Cal Nofre-Pardines-Les Vinyes-Central de Coma-Ribes de Freser Photo ofRibes de Freser-Ribes Altes-Cal Nofre-Pardines-Les Vinyes-Central de Coma-Ribes de Freser

March 26, 2015
March 2015

near Ribes de Freser, Catalunya (España)

Ribes de Freser-Ribes Altes-Cal Nofre-Pardines-Les Vinyes-Central de Coma-Ribes de Freser.
Sortirem de la Plaça del Mercat direcció al Passeig de la Margarideta fins al Pàrquing del cremallera de la Vall de Núria, al final trencarem a la dreta pel pont, travessarem el carrer Ntra. Sra. de Gràcia i paral·lel a la via del tren anirem cap al Castell de Sant Pere, agafar les escales de pujada cap a la Urbanització de Castell de Sant Pere on agafarem l'itinerari nº3 de color taronja de les rutes PEIN, Espais Naturals Protegits Capçaleres del Ter i del Freser i Serra Cavallera, de Ribes Altes i que passa pel costat de Can Nadal, des d'aquest camí tenim vistes de la Vall de Ribes i els seus voltants, no deixarem aquest camí fins a la intersecció amb la carretera de Ribes Altes a Tregurà, a la intersecció tombarem a la dreta fins a la Mare de Déu de les Neus, aquí agafem el camí de pujada cap a Pardines tot passant per El Trull de l'Agolet, Can Cuet, Can Maurí, Can Perusset i enfilarem cap a Cal Nofre de Pardines, a la intersecció amb la carretera de Pardines tombarem a la dreta i baixarem fins al Mas de les Vinyes, baixarem per la carretera a Cal Perpinyà fins a uns 200 m. abans de passar el pont del riu Segadell, trobarem un camí a la dreta cap un prat i seguirem pel costat dret del riu Segadell fins a la Central de Coma pujarem fins a la carretera de Pardines, seguirem aquesta carretera fins a la intersecció amb la carretera de la Urbanització del Castell de Sant Pere, pujarem fins a la rodona i girarem a l'esquerra cap el Castell de Sant Pere, baixarem per les escales cap a la carretera de Ventaiola i cap al pont del cremallera i al pàrquing de l'estació, Passeig de la Margarideta i baixada a la Plaça del Mercat punt d'inici i final d'aquesta ruta.

Ruta PEIN nº3 amb carretera de Ribes Altes

Photo ofCarretera de Ribes Altes amb camí a Pardines Photo ofCarretera de Ribes Altes amb camí a Pardines Photo ofCarretera de Ribes Altes amb camí a Pardines