Ribes de Freser-Mas Tarruella-Mas Perramon-Bruguera-Cunibella-Ribes de Freser

Photo ofRibes de Freser-Mas Tarruella-Mas Perramon-Bruguera-Cunibella-Ribes de Freser Photo ofRibes de Freser-Mas Tarruella-Mas Perramon-Bruguera-Cunibella-Ribes de Freser Photo ofRibes de Freser-Mas Tarruella-Mas Perramon-Bruguera-Cunibella-Ribes de Freser

February 6, 2015
February 2015

•   4.3 3 Reviews

near Ribes de Freser, Catalunya (España)

Sortida de Ribes de Freser per el Passeig Taga, carretera de Bruguera cap a la depuradora de Ribes, per el camí de la Font de la Teula anirem fins al Mas Tarruella, agafar el camí fins a la cruïla amb la pista de porland que porta fins al Mas Perramon, per el costat de la capella i el roure de Perramon agafarem el camí vell de Bruguera, al tram final cal anar amb atenció perquè manquen marques més seguides, pujarem fins la carretera i anirem direcció a Ribes de Freser i a la sorttida del poble agafarem el segon camí a la dreta direcció al repetidor de Bruguera, un cop al collet pujarem pel camí /carretera fins el repetidor i seguint el camí fins a les mines de Cunibella (Serra de Cunibella), baixarem cap a Ribes tot passant per el collet dels 7 Fortins, sortint a la Font de la Margarideta, per el Passeig de la Margarideta fins a la Plaça del Mercat de Ribes de Freser

Mas Tarruella

Mas Angelats

Carretera a Perramon

Capella de Perramon

La Capella de Perramon és del 1811.

Photo ofFont de Cal Nasi arribada a Bruguera Photo ofFont de Cal Nasi arribada a Bruguera Photo ofFont de Cal Nasi arribada a Bruguera

Font de Cal Nasi arribada a Bruguera

Bruguera

Bruguera des del camí al repetidor

Coll del Repetidor

PictographMine Altitude 4,937 ft

Mina de Cunibella

Photo ofPuigmal-Torreneules-Balandrau-Puig Cerveris Photo ofPuigmal-Torreneules-Balandrau-Puig Cerveris Photo ofPuigmal-Torreneules-Balandrau-Puig Cerveris

Puigmal-Torreneules-Balandrau-Puig Cerveris

• Photo of Tere Sala
    Tere Sala Feb 19, 2015

Explicació ben feta. En quant a la facilitat de seguir el problema està en algunes marques del camí que no hi son, però no te perdua. No te dificultat tècnica, només és una mica llarga. En Cosme l'ha fet amb quatre hores, a mí em va suposar una hora més, amb parades incloses!.

• Photo of Cosme Damià Moreno Hermoso
    Cosme Damià Moreno Hermoso Feb 19, 2015

Hola Tere, m'agradat molt el teu comentari i la teva puntuació, seguirem fent rutes per la nostra Vall.

• Photo of ANnA MARTINEZ
    ANnA MARTINEZ Nov 3, 2019

Indicaciones no del todo claras

• Photo of eulaliagq
    eulaliagq Aug 18, 2022

Molt fàcil de seguir. Gràcies per compartir