Ribes de Freser, Les Vinyes, Ribes Altes i Ribes de Freser

February 20, 2015
February 2015

near Ribes de Freser, Catalunya (España)

La sortida és des del Passeig de la Margarideta en direcció al càmping, un cop a dalt el deixem a ma esquerra i l'anem vorejant fins a trobar un camí que baixa en direcció al riu. Seguim aquest camí fins a trobar dos camps que hem de travessar fins arribar a la central, en aquest punt hem de travessar el riiu. Hi ha un petit pont al qual s'hi accedeix passant per unes roques en forma de bauma. Un cop travessat el pont agafem de nou el camí a ma dreta, l'anem seguint fins que trobem el camí que va de les Vinyes a Cal Perpinyà. Lagafem en direcció a l'esquerra fins a Les Vinyes on agafarem la carretera en direcció a Ribes. Un cop trobem el trencant de Ribes Altes l'agafem en direcció a Cal Sineu, passem per sota la casa fins a trobar el camí que ens portarà a Ribes (està indicat). El camí ens deixa a Can Palatí, i aquí agafem la carretera en direcció al poble.