Photo ofRibes de Freser - Collet de Barraques - Planoles - Campelles - Ribes de Freser (Els Bastions Trail 2023) Photo ofRibes de Freser - Collet de Barraques - Planoles - Campelles - Ribes de Freser (Els Bastions Trail 2023) Photo ofRibes de Freser - Collet de Barraques - Planoles - Campelles - Ribes de Freser (Els Bastions Trail 2023)

March 19, 2023
March 2023

near Ribes de Freser, Catalunya (España)

Ribes de Freser - Collet de Barraques - Planoles - Campelles - Ribes de Freser (Els Bastions Trail 2023).

[CAT]
El recorregut més curt de "Els Bastions". Cursa de 21 Km i 1.400 metres aproximandament de desnivell positiu amb sortida i arribada a Ribes de Freser, que permet conèixer un dels paisatges més bonics de la Vall de Ribes, el Collet de les Barraques i la Serra del Castell. Passant per les poblacions de Planoles i Campelles.

En general el camí està força ben senyalitzat, tot i que la pujada fins al Collet de Barraques té algun tram una mica perdedor. Pràcticament tot el camí està senyalitzat amb marques grogues de la xarxa Itinnerànnia, tot i que en alguns trams segueix també el GR-11, amb marques blanques i vermelles.

[ESP]
El recorrido más corto de "Els Bastions". Carrera de 21 Km y 1.400 metros aproximadamente de desnivel positivo con salida y llegada en Ribes de Freser, que permite conocer uno de los paisajes más bonitos del Valle de Ribes, el Collet de les Barraques y la Serra del Castell. Pasando por las poblaciones de Planoles y Campelles. En general el camino está bastante señalizado, aunque la subida hasta el Collet de Barraques tiene algún tramo algo perdedor. Prácticamente todo el camino está señalizado con marcas amarillas de la red Itinneránea, aunque en algunos tramos sigue también el GR-11, con marcas blancas y rojas.

Creuem la pista i seguim pel corriol

Pla de la Pinya

Collet de Barraques

Deixem el GR i agafem trencall a l'esquerra

Cap al Refugi de Collblanc

Direcció a Planoles

Planoles

PictographTrain stop Altitude 3,488 ft

Direcció a Campelles

Camí a Campelles

Campelles

Deixem la pista i agafem el trencall a la dreta