Ribes de Freser (càmping) - Cim del Taga -Ribes de Freser (càmping)

Photo ofRibes de Freser (càmping) - Cim del Taga -Ribes de Freser (càmping) Photo ofRibes de Freser (càmping) - Cim del Taga -Ribes de Freser (càmping) Photo ofRibes de Freser (càmping) - Cim del Taga -Ribes de Freser (càmping)

June 28, 2015
June 2015

•   4.7 1 review

near Ribes Altes, Catalunya (España)

Ascenció al cim del Taga des del càmping Vall de Ribes. Tot i que no presenta cap dificultat tècnica tant l'ascenció com el descens són durs, ja que el camí que se segueix puja de cop i el desnivell d'uns 1100m es fa notar. A part d'això l'ascenció és molt recomanable, les vistes sobre Vall de Núria i els cims que formen l'Olla de Núria, i la visió general sobre el Pirineu, serralada Pre-Litoral i la Plana de Vic, faran les delícies i pagaran l'esforç.

PictographRuins Altitude 3,764 ft

PictographRuins Altitude 4,126 ft

Pla de les Eugues

El Taga

• Photo of jballest
    jballest Jul 1, 2018

Molt senzilla de seguir i el track està ben definit, sense anades i vingudes estranyes.

• Photo of josep.gps
    josep.gps Jun 25, 2022

Al inici despres de sortir del Camping hi ha una tanca i un retol de no passar