Photo ofRibes de Freser - Cala Xeca - Repetidor de Bruguera - Cunibella - Ribes de Freser Photo ofRibes de Freser - Cala Xeca - Repetidor de Bruguera - Cunibella - Ribes de Freser Photo ofRibes de Freser - Cala Xeca - Repetidor de Bruguera - Cunibella - Ribes de Freser

April 8, 2015
April 2015

near Ribes de Freser, Catalunya (España)

Ribes de Freser - Cala Xeca - Repetidor de Bruguera - Cunibella - Ribes de Freser. Sortim del Passeig Taga de Ribes de Freser, zona dels monuments als Donants de Sang i Joan Triadú del Passeig de la Margarideta, seguirem pel Passeig Taga fins a la intersecció amb la carretera de Bruguera, tombar a l'esquerra direcció a Bruguera seguirem aquesta fins passat el Pont de la Riera de Cala Xeca, a 200 m. més amunt a l'esquerra trobarem el camí de pujada cap a Cala Xeca, seguirem aquest fins a la casa on agafarem el camí de pujada que ens porta fins al Collet de Cala Xeca on agafarem la carretera de pujada al repetidor de Bruguera, prendrem el camí de l'esquerra cap a Cunibella, passarem pel Pla de la Soca, ens dirigirem cap al Pla de Cunibella, baixarem per la carretera direcció al Coll de Mantet on agafarem la carretera de baixada al mas La Torre i cap a la Urbanització del Camp de St. Miquel, Passeig Taga i Plaça del Mercat punt d'arribada de la ruta.