Ribes de Freser - Batet - Ribes de Freser

Photo ofRibes de Freser - Batet - Ribes de Freser Photo ofRibes de Freser - Batet - Ribes de Freser Photo ofRibes de Freser - Batet - Ribes de Freser

March 31, 2015
March 2015

•   3.9 4 Reviews

near Ribes de Freser, Catalunya (España)

Viewed 2051 times, downloaded 104 times

Ribes de Freser - Batet - Ribes de Freser. Sortida la Plaça del Mercat i pujar cap al carrer Urgell, al carrer Bonavista tombar a l'esquerra fins al final del carrer, darrera l'Ajuntament, on agafarem les escales que pugem i al final de les escales tombar a l'esquerra fins al final i arribem al carrer Cerdanya a la dreta seguirem cap a Sant Cristofor, pujarem pel camí a Segura, un cop dalt del camí/carretera tombar a la dreta direcció Campussons i al final quan estem arribant a un revolt tancat agafarem el camí cap a la Mina de Campussons i el camí a Batet, passada la mina agafar el camí és el de l'esquerra, seguir fins a la intersecció amb la carretera asfaltada que puja a Batet, girar a l'esquerra i agafar la carretera de pujada i a 1 quilòmetre arribem a Batet, anirem cap a Cal Quintana i pel carrer de la dreta podem baixar fins a trobar un trencant a l'esquerra i agafarem el camí de retorn a Ribes, el camí passa per sota la carretera asfaltada fins a la intersecció amb ella mateixa i que seguirem fins a baix la carretera general de Queralbs, agafant cap a la dreta arribem a Ribes de Freser.

Campussons

Ribes de Freser

• Photo of MauriciCM
    MauriciCM Jun 26, 2021

Ruta ben bonica però amb alguns trams ben coberts de plantes i una mica difícils de seguir. Per a tota la resta, un recorregut fantàstic!

• pedro.diazc11 Aug 30, 2021

La ida muy bien, bonito recorrido. Para la vuelta no existia camino por donde marcaba el GPS. Tuvimos q volver por donde vinimos

• Photo of George Rosemary
    George Rosemary Aug 11, 2023

A la vuelta era imposible seguir el sendero por la vegetación, mejor volver por la carretera hasta llegar al rio.

• Photo of Ma. Rosa Fàbregas
    Ma. Rosa Fàbregas May 28, 2024

La tornada no es veia el camí, però no importa una excursió ben bonica. Gràcies per compartir.