Ribera del Catllar

1989
May 19, 2024
May 2024

near Tregurà de Dalt, Catalunya (España)

Ull! Fins al Salt de la Closa del Bac hi ha bon camí (i després a partir de la presa també). Poc passat aquest salt es van seguint corriols poc fresats al costat de la riera.
Un cop s'arriba al salt de la Campassa millor seguir recte pel costat de la riera.
A partir d'aquest salt nosaltres vam anar per la banda esquerra, tot i que el track que portavem anava per la dreta (no sé quina banda de riu és millor).
Tampoc vam trobar la manera d'arribar a sota el salt del Pletó (tot i que segurament si hagués fet un dia més estiuenc, segur que hi arribem ni que sigui ficant-nos de peus a l'aigua).

Aquest tram entre els salt de la Clota i la Presa es evitable seguint les marques d'Itinneraria de la riera cap a la dreta, i un cop arribem a una pista, girant a l'esquerra cap a lrs cabanes del Catllar (tot i que ens perdrem alguns salts). Un cop passades les cabanes cal girar a l'esquerra cap a la presa.

Ruta circular des de Tregurà de Dalt passant per:
- Ermita del Catllar (0.9 km
- Salt del Querroig (2.1 km)
- Salt de la Closa del Bac (2.8 km)
- Salt de la Campassa (3.0 km)
- Presa del canal de Tregurà (3.6 km)
- Tregurà de Dalt (8.5 km)