' RESSEGUIN LES CINGLERES DE TARAVIL'

Photo of' RESSEGUIN LES CINGLERES DE TARAVIL' Photo of' RESSEGUIN LES CINGLERES DE TARAVIL' Photo of' RESSEGUIN LES CINGLERES DE TARAVIL'

June 3, 2018
May 2018

near Capolat, Catalunya (España)

Una vegada mes, sortim ven d'hora a la zona de TARAVIL a prop de "Capolats". Arranquem molt a prop de la casa de Cal Bertran, a un costat de la carretera deixem al vehicle. Seguim el GR1 durant uns metres, i el deixem a mà dreta, seguim la pista direcció oest entre boscos sense gaire pendent fins a coronar el Puig Gertell (1384m). Des d'aquí es pot veure vers el nord-oest la Serra de Busa i el Port del Comte, cap al surt el Pla de Bages i Montserrat, el nord-est la Torreta dels Enginyers, Roc d'Uró i Cogulló d'Estela.
Tot seguit i resseguin la cinglera arribem al mirador de la Rua dels Oms, des d'aquest mirador es veu el Berguedà Sud i el Pla de Bages. Continuem per la cinglera fins a arribar el Cap dels Plans que hi ha unes antenes de telefonia i passem de llarg per anar a una roca molt sortida que té un magnífic mirador sobre L'Espunyola.