Photo ofRELLINARS: LES BOADES, FONTS de Boades, Barbotera, Trull, Carlets i Rellinars i BALMA D'ANDALÓ Photo ofRELLINARS: LES BOADES, FONTS de Boades, Barbotera, Trull, Carlets i Rellinars i BALMA D'ANDALÓ Photo ofRELLINARS: LES BOADES, FONTS de Boades, Barbotera, Trull, Carlets i Rellinars i BALMA D'ANDALÓ

June 26, 2019
June 2019

•   4.7 3 Reviews

near Rellinars, Catalunya (España)

Avui hem fet una Ruta pels volta'ns de Rellinars
Deixem el cotxe en un aparcament situat al costat de l'Ajuntament de Rellinars que hi ha en la carretera B-122 que va de Castellbell i el Villar a Terrassa.
Comencem a caminar pel carrer Sant Pere i passant pel costat de la Fabrica, (una fàbrica tèxtil que encara conserva la roda de molí de fusta"tipus norià" ) i de la Parròquia de Rellinars.
Agafem el camí de l'esquerra que seguint el GR-5 ens portarà a visitar unes Cases en Ruïnes, La Font de les Boades situat en el Torrent de les Boades i Les Boades, lloc on deixem el GR-5 per anar a veure les Fonts de la Barbotera i la del Trull.
Continuem per la Riera de Rellinars veient varius gorgs que en època de pluja deguen ser espectacular, cosa que avui no heu són.
Continuem la Ruta seguint les maques verdes i blanques del SL C55 veient la Font de Carlets, i després de veure nous gorgs i creuar la Riera, arribem a les Fonts de Rellinars lloc espectacular on l'aigua surt de les roques, a més, hi ha una zona de pícnic amb taules.
Per acabar la Ruta passem pel la Balma d'Andaló.
Acabada la Ruta anem a fer un cafè al Bar Rellinars que es troba al costat de l'aparcament, lloc espectacular per la construcció efectuada seguns sembla, per un paleta que utilitzava les restes d'altres obres per fer la seva, per aquest motiu és conegut con "TORRE PALETA"

Inici i Fi - Aparcament

La Fàbrica

Photo ofParroquia de Sant Pere i Sant Fermí Photo ofParroquia de Sant Pere i Sant Fermí Photo ofParroquia de Sant Pere i Sant Fermí

Parroquia de Sant Pere i Sant Fermí

Carrer Sant Pere 16% Pujada

• Photo of David - Sat Chit Ananda
    David - Sat Chit Ananda Jan 13, 2020

Una ruta fàcil i molt recomanable per a fer amb tota la família.

judest15 Jan 13, 2020

Davidmister, moltes gràcies pel teu comentari i valoració

• Photo of enricgelis1
    enricgelis1 Jun 19, 2020

Gracies per compartir un cami facil,ben marcat i molt maco

judest15 Jun 19, 2020

enricgelis1
    gràcies pel comentari i la valoració, deu de faltar algo en la Ruta per tindre una valoració de 5 ??
    Per mi va ser una Ruta molt agradable i destacaria les Fonts de Rellinars impressionans

• Photo of enricgelis1
    enricgelis1 Jun 19, 2020

No Es un cami de 5 El que pasa ez que mai acostumo a posar una nota tant alta!!!Llavors que deixeriem pel Pirineu?Bon cami i bona explicacio Mtes gracies de nou

• Photo of AJ.Cruz
    AJ.Cruz Jun 24, 2020

Tot perfecte, divertida i distreta. Llàstima que la Borbotera no rajava. Moltes zones amb tolls per banyar-se.

judest15 Jun 24, 2020

ajcruzpedrosa
    Moltes gràcies pel teu comentari i valoració, a l'estiu ja sabem que moltes fonts estan seques.
    M'alegro que t'agrades, efectivament es una Ruta que te una mica de tot.