Refugio Beys coll Terrers vall de Galba refugio Camporells

Photo ofRefugio Beys coll Terrers vall de Galba refugio Camporells Photo ofRefugio Beys coll Terrers vall de Galba refugio Camporells Photo ofRefugio Beys coll Terrers vall de Galba refugio Camporells

September 6, 2017
September 2017

near Mérens-les-Vals, Occitanie (France)

Des el refugi de Beys fins el de Camporells, pel coll de Terrers.
Variant de la ruta Carlit 50 estanys. Sortim del refuge Beys pel GR-7 direcció nord. La ruta habitual, a partir del Coll de Terrers, va per la carena. Nosaltres varem trobar molta boira, vent i fred. Tot era ben gebrat, per això varem seguir un track alternatiu que baixava, quasi sense camí en algún tros cap a la vall de Galba.
Camporells es dalt a la nostra dreta. Trobem el camí marcat del Tour du Capcir (groc/vermell) que hi puja passant per un coll i arribem a l'altipla dels llacs de Camporells amb els Puig Peric davant noste.
Queda anar baixant fins arribar al refugi, molt ben situat.

Es un camí alternatiu des el refugi Beys fins el de Camporells, també molt bonic, l'unic inconvenient es que baixa i cal tornar a pujar.

PictographWilderness hut Altitude 6,437 ft

Jaca Deia

02-SEP-17 9:38:05AM

PictographMountain hut Altitude 6,430 ft

Refuge Beys

Molt gran i ben acondicionat. El guarda es un exqisit cuiner i gran coneixedor de la zona.

PictographMountain hut Altitude 7,355 ft

Refuge Camporells

02-SEP-17 2:47:58PM Esplèndida situacio vora el llac i sota els Perics. Bon menjar i atencio. No disposa de dutxes.