Refugi de Malniu – Puigpedrós – Estany de Malniu

Photo ofRefugi de Malniu – Puigpedrós – Estany de Malniu Photo ofRefugi de Malniu – Puigpedrós – Estany de Malniu Photo ofRefugi de Malniu – Puigpedrós – Estany de Malniu

September 25, 2014
September 2014

•   4.5 3 Reviews

near Girult, Catalunya (España)

Sortim des del refugi de Malniu, a on hem arribat seguint la pista forestal (en bastant bon estat), que puja des del poble de Meranges, en un dia molt fred per l’època de l’any en que ens trobem i on tot estava completament gebrat.

El recorregut que hem fet, ha sigut el següent:
Refugi de Malniu – GR-11 direcció Andorra – estany Sec – tombem a la dreta deixant el GR-11 – coll de les Molleres – les Molleres del Puigpedrós (ens les hem trobat completament glaçades) – cim del Puigpedrós – pic de les Molleres de Puigpedrós – serrat de les Perdius Blanques – roc de la Llosa – estany de Malniu – refugi de Malniu.

PictographMountain hut Altitude 6,975 ft
Photo ofSortida i arribada - Refugi de Malniu Photo ofSortida i arribada - Refugi de Malniu Photo ofSortida i arribada - Refugi de Malniu

Sortida i arribada - Refugi de Malniu

Marc i Yoli Aug 5, 2018

Molt guapo tot

erill Aug 9, 2018

Gràcies pel comentari i la valoració. Celebro que t'hagi agradat la ruta en aquest meravellós entorn.

• Photo of Psicorunner
    Psicorunner Sep 2, 2018

Genial la ruta!!! Moltes gràcies!
    L’hem fet en sentit contrari sense voler i ens ha encantat!

• Photo of Psicorunner
    Psicorunner Sep 2, 2018

Exigent pel desnivell però a nivell tècnic no presenta cap dificultat rellevant

erill Sep 6, 2018

Gràcies pel comentari.

• Photo of Alfons Tauler
    Alfons Tauler May 6, 2019

Varem intentar fer aquesta ruta el passat dimecres. Al refugi de Malniu ens van aconsellar que si anàvem fins el Puigpedrós tornéssim enrere pel mateix camí de pujada, ja que per l'altre costat hi havia massa neu i no portàvem raquetes (una colla davant nostre sí que en portava).
    Al peu de Les Molleres vam decidir tornar a baixar, ja que pensàvem que s'ens faria tard per pujar després des del refugi a l'estany de Malniu, on no volíem deixar d'anar-hi. A l'estany una altre colla ens va confirmar que més amunt hi havia molta neu, massa per a nosaltres.
    El tram que vam fer cap al Puigpedrós, espectacular !, i l'estany de Malniu, mig gelat, fantàstic !

erill May 11, 2019

És un indret preciós amb unes grans vistes que amb neu encara és més bonic, però a la vegada més complicat. Crec que vàreu fer molt bé en no arriscar i així, ja teniu excusa per tornar-hi. Gràcies pel comentari.

• Photo of Pep B.
    Pep B. Jun 24, 2019

La pujada és durilla doncs estàs 2,5 hores però no té dificultat. L'únic que hem trobat una dificultat a la baixada: Casi tota està marcada amb fites que ajuden molt (no hi ha camí ni altres marques) però a uns 3 km del final quan has de girar cap el llac de Malniu està tot molt desembrossat i no hi ha gaires fites. Hem torbat una parella perduda i nosaltres amb el gps hem pogut anar trobant el track. EL millor les vistes desde dalt, Total amb parades hem estat 5 horetes

erill Jul 3, 2019

Gràcies Pep B., pel comentari i la informació sobre el tram complicat, per als interessats en fer aquesta ruta.