Refugi Cortal d'en Vidal des del cementiri d'Urús per la pleta del Ordiassos

Photo ofRefugi Cortal d'en Vidal des del cementiri d'Urús per la pleta del Ordiassos Photo ofRefugi Cortal d'en Vidal des del cementiri d'Urús per la pleta del Ordiassos Photo ofRefugi Cortal d'en Vidal des del cementiri d'Urús per la pleta del Ordiassos

April 21, 2019
April 2019

•   4.3 1 review

near Urús, Catalunya (España)

Ruta molt maca i fàcil (tot i que nosaltres vam agafar camins per fer-la més circular, es pot pujar i baixar per la pista forestal, molt ampla i còmode) amb unes bones vistes sobre la Cerdanya i el Cadí.

La ruta no presenta cap dificultat tècnica ni d'orientació, és qüestió de seguir la pista (o punts grocs en cas que es vagi per camins per dins del bosc).

Tot i aquesta senzillesa tècnica, tindrem unes maques vistes durant tot el recorregut, que ens acabarà portant al refugi no guardat del Cortal d'en Vidal, en unes molt bones condicions i que ens pot servir de camp base per intentar algun dels pics d'allà a la vora (com les Penyes Altes del Moixeró)

Caseta

Estació transformadora

PictographWilderness hut Altitude 4,744 ft

Refugi de la pleta dels Ordiassos

Refugi lliure en molt mal estat. És un refugi que no tanca bé i els animals hi entren i fa molta pudor (i el terra està brut d'excrements)

PictographRiver Altitude 5,185 ft

Font Tosca

Es creua el riu

Unió pista-caminet

PictographWilderness hut Altitude 5,417 ft

Refugi Cortal d'en Vidal (o refugi octogonal)

Refugi lliure en molt bones condicions, molt gran (apretats hi deuen cabre sobre la trentena de persones), amb llar de foc central i taules. No té lliteres ni matalassos

• Photo of Josep M Masana Sastre
    Josep M Masana Sastre Dec 8, 2019

La vam seguir en sentit contrari. Pujar per la pista i baixar x corriolet. Vull intentar fer-la amb bicicleta

• Photo of PauMata_22
    PauMata_22 Dec 8, 2019

La part de la pista cap problema per fer-la amb bicicleta, el corriol potser hi ha alguns trams estrets i depèn de com estigui el bosc pot no ser ciclable en alguns trams (sobretot la part alta)