Recorregut embardissada 2022 (2022-05-07)

Photo ofRecorregut embardissada 2022 (2022-05-07) Photo ofRecorregut embardissada 2022 (2022-05-07) Photo ofRecorregut embardissada 2022 (2022-05-07)

May 8, 2022
May 2022

near Sales de Llierca, Catalunya (España)

Deixem el cotxe al trencant de can Guixeres (Pla del Castell).
Comencem a caminar direcció a can Guixeres per anar a trobar el camí de l'embardissada.
Pugem per al corriol vorejat el castell de Sales per l'esquerra, passem per al Forn d'en Prim i continuem per pista fins a can Sobirós, Pont de Balegar, Bellús i una mica més avall, just abans d'arribar al riu Borró la font de Bellús, Travessem el riu Borró per començar a pujar per al camí dels Escalers fins que empalmem amb el camí de Lliurona seguin-lo fins al Coll Sespere, Just davant de Can Bosc.
Continuem per la pista de la Barraca del Carboner, ens desviem abans d'arribar-hi per continuar pujant direcció al pla del cim del Cingle de les Hores.
Des d'aquest impressionant mirador hi tenim unes espectaculars vistes per fer-hi algunes fotografies.
Ara toca continuar pujant cap a l'estació sísmica i el Pla Pedró, continuem pujant cap a la Font de Pollastric, el Coll de Pollastric i fins arribar al punt més alt de la ruta el cim de Castellets de 985,6 metres.
Baixem cap a Sant Miquel de Coma de Roure, coll Goià i corriol fins a can Ripoll i can Lleona, continuem cap al Carles per agafar el camí que va de Beuda a Sales de Llierca, travessem el riu Borró per Can Bellís, pujada fins a Tomet i últim tram de la caminada per la carretera de Sales, corriol del Jonquet i can Sabater i fins a l'arribada.

És una caminada amb uns racons, cingleres i vistes espectaculars, com tota l'alta Garrotxa.

En total han sortit uns 22 kilòmetres i uns 1100 metres de desnivell positiu acumulats.