Ravan planina: Jezero Mašica - Bukvić/Prisoje - Bakoš - kanjon Suvodola

Photo ofRavan planina: Jezero Mašica - Bukvić/Prisoje - Bakoš - kanjon Suvodola Photo ofRavan planina: Jezero Mašica - Bukvić/Prisoje - Bakoš - kanjon Suvodola Photo ofRavan planina: Jezero Mašica - Bukvić/Prisoje - Bakoš - kanjon Suvodola

October 23, 2022
October 2022

near Stojanovići, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

Do jezera Mašica se dolazi autom iz pravca Kamenice (Zavidovići), dobar makadam (12 km). Mi smo u Kamenicu došli, takođe dobrim makadamom, sa kakanjskih Ponijera (15 km). Naravno da se može doći asfaltom iz Zavidovića.
Kružna tura: Mašica jezero - Lukina pećina - pećina u Srednjoj stijeni - vidikovac na Srednjoj stijeni - Bukvić/Prisoje - pod Bakoš - kanjon Suvodola.
Staza je markirana od jezera Mašica do Bukvić-Prisoja. Obilježili smo vrh Bukvić-Prisoje, 1245 m nv i nastavili markiranom stazom prema Ponijerima tj Bakošu.
Prije vrha Bakoša smo skrenuli lijevo, naniže, jedva vidljivom, nemarkiranom stazom.
Oprez!
Zbog neprohodnosti staze koja do kanjona nije markirana, njene strmine i kasnije otežanog kretanja kroz kanjon Suvodola. Staza kroz kanjon je markirana.

PictographCar park Altitude 2,339 ft

Parking

PictographLake Altitude 2,367 ft

PictographCave Altitude 3,266 ft

PictographMountain pass Altitude 3,331 ft

Staza je zarasla, nije markirana, strma i vodi do kanjona Suvodola

PictographRiver Altitude 3,043 ft

Probijanje do nailaska na davno markiranu stazu iz Mašice na Ponijere mkoja se ne koristi.