Rathen - Basteibrücke - Amselsee (Sächsische Schweiz)

Photo ofRathen - Basteibrücke - Amselsee (Sächsische Schweiz) Photo ofRathen - Basteibrücke - Amselsee (Sächsische Schweiz) Photo ofRathen - Basteibrücke - Amselsee (Sächsische Schweiz)

3 hours one minute
August 30, 2022
August 2022

near Niederrathen, Sachsen (Deutschland)

Típica excursió a la Saxònia Suiza (parc nacional compartit entre Alemanya i Txèquia).
Es pot arribar des de Dresden en tren (línia S1). Un cop a Rathen es creua el riu Elba mitjançant un barcassa amb un mètode de propulsió bastant curiós (sense motor i aprofitant el corrent del riu).
Un cop iniciat el camí no té cap tipus de pèrdua ja que sempre o està empedrat o hi ha escales fins arribar al Basteibrücke.
A la tornada es baixa directament a la vall i, anant cap a l'esquerra, s'arriba a Amselsee, un petit embassament on es pot llogar un barca (no és molt gran i en 30 minuts en tens prou). És una bona opció per a acabar la sortida. Un lloc molt tranquil.
Només cal desfer el camí i arribar de nou a Rathen.