Ransol - Pont Tibetà - Canillo -Andorra.

Photo ofRansol - Pont Tibetà - Canillo -Andorra. Photo ofRansol - Pont Tibetà - Canillo -Andorra. Photo ofRansol - Pont Tibetà - Canillo -Andorra.

October 24, 2022
October 2022

•   4.7 4 Reviews

near Els Plans, Canillo (Andorra)

Ruta en que visitem el Pont Tibetà de Canillo ii aprofitem per fer una bonica i fàcil circular pel boscos de Ransol.

APROXIMACIÓ: Pujant de Canillo, poc abans de entrar al Tarter, girem a l'esquerra cap a Ransol.
Desprès seguim cap Els Plans, al arribar passem per un estret a ma dreta entre les cases, i pugem fins a les cases vermelles, on hi ha lloc per aparcar.

DIFICULTAT TÈCNICA: Fàcil. Ruta per corriol molt fressat i fàcil de seguir sense cap dificultat.
Al Pont cada persona trobarà com se sent. Com que el caminar sobre el pont pràcticament no veiem el terra i hi ha reixa al costat, no fa massa impressió, tot i que és força alt i llarg. 😂😂

RUTA: Per accedir al Pont Tibetà, normalment es puja per la carretera de Canillo al Port d'Ordino i desprès s'arriba al punt on comença el pont per un camí de terra.
Com al punt d'inici del camí no hi ha lloc per aparcar, cal anar a peu des de l'aparcament del mirador del Roc del Quer, o pujar amb el Bus de Canillo.

Amb aquesta ruta que farem sortint del Plan de Ransol, fem una bonica circular pels boscos de Ransol, i entrem al pont per l'altre costat de la Vall.
De moment per aquest costat l'entrada es lliure. 😀

Un cop aparquem davant les cases vermelles, baixem uns metres cap a les cases del Plans i seguim per un bonic camí bastant planer i molt fàcil de segui.

Arribem al pont que podem visitar. Entrem i sortim pel mateix lloc.

Desprès baixem uns metres i passem per sota el pont per segui el camí que segueix la Vall del Riu.

Mes tard girem a la dreta direcció el Coll de Fiança, i després tornar a la dreta direcció Els Plans.

Esquerra.

Vistes.

Pont Tibetà.

Pont

dreta.

dreta. direcció Els Plans.

Vistes.

• Photo of milibar
    milibar Nov 1, 2022

Molt bona ruta! Una mica aèria i amb vistes a l’inici i despres la tornada tranquila pel bosc

miquelseu Nov 3, 2022

Gràcies per la valoració i el comentari milibar 😀😀😀

• Photo of jportap
    jportap Aug 20, 2023

L'hem fet al revés però ha anat molt bé també, gràcies per compartir-la

miquelseu Sep 10, 2023

Gràcies per la valoració. 😀😀😀

• Didaccalduch Sep 10, 2023

L’hem fet al revés pero molt bona ruta!

miquelseu Sep 19, 2023

Gràcies per la valoració, 😀😀

• gchamor Apr 15, 2024

Gràcies per la ruta Miquelseu, la vam poder fer perfectament, l'accés per Canillo és més turístic i costos, aquesta alternativa és perfecta per poder arribar amb cotxe i és més tranquil·la.

miquelseu Apr 20, 2024

Gràcies per la valoració. 😀😀 Efectivament aquesta ruta pot arribar amb el cotxe tranquil.lament i combinar la visita al pont amb una petita excursió. 😀😀 i es gratis 😂😂😂