Radovasnica-Lipove vode-Kosanin grad-Krstovi-Radovasnica

Photo ofRadovasnica-Lipove vode-Kosanin grad-Krstovi-Radovasnica Photo ofRadovasnica-Lipove vode-Kosanin grad-Krstovi-Radovasnica Photo ofRadovasnica-Lipove vode-Kosanin grad-Krstovi-Radovasnica

March 28, 2022
March 2022

near Kopljević, Central Serbia (Serbia)

Bitna napomena za ovu stazu je da ne pogresite u startu kao mi :) Od samog Manastira skoro da ne postoje oznake za staze. Najbolje je krenuti stazom od crkve pored samog groblja nagore i pratiti biciklisticku stazu (strm je uspon prilicno i traje). Mi smo se tuda vratili. Ako se odlucite da idete pored potoka, nemojte skretati nigde udesno (mi smo tu pogresili pa smo posle na tezi nacin stigli na stazu koju smo hteli da pratimo). Dakle uz potok sa desne strane i u nekom trenutku se prelazi potok i staza odlaze levo nagore. Tu je uspon veci i kada stignete do zemljanog sireg puta idete levo (tj. pravo). Vrlo brzo dolazite do krivine gde se racva vise puteva. Mi smo tu naisli na planinare koji su obelezavali tog dana staze. Mozete pratiti znakove odatle i stici ce te bez vecih problema do vrha. Ako pak ne pratite znakove i krenete sirim zemljanim putem isto ce te doci, malo duzim putem do Lipovih voda. Kada krenete od Lipovih voda ka Kosaninom gradu posle nekog vremena skrenite levo sa puta nanize i pratite stazu (mnogo je lepse nego da idete kamenim putem). Izlazite na Kosanin grad i posle imate oznake do Krstova (Vidikovac). Tu je oznaceno dobro i ne bi trebalo da promasite. U povratku pratite znakove i putokaze i bez problema ce te stici do manastira (koristite biciklisticku stazu):