Rabac (0 mnv) - Stari grad (300 mnv) - Labin (230 mnv)

Photo ofRabac (0 mnv) - Stari grad (300 mnv) - Labin (230 mnv) Photo ofRabac (0 mnv) - Stari grad (300 mnv) - Labin (230 mnv) Photo ofRabac (0 mnv) - Stari grad (300 mnv) - Labin (230 mnv)

May 20, 2018
May 2018

near Rabac, Istarska (Hrvatska)

Iz Rapca sam krenuo u 16:00 sati pored kompleksa hotela i fudbalskog igrališta dobro obilježenom markacijom.
Prošao sam iznad jezerceta do vidikovca, gdje sam napravio nekoliko snimaka. Poslije sam nastavio uz potok, na kojem je bilo veliki broj serpentina niz koje se voda slivala iz jednog u drugo malo jezerce., i sve tako do izvora rijeke. Negdje na pola puta staza se račva na dvije strane. Desna ide prema Putu koji se spušta u Rabac, a lijeva kojom sam ja išao ide više zaobilazno oko starog grada i prilazi mu sa južne strane. Na starom gradu sam bio oko 17:40 sati. Poslije kraće pauze i nekoliko fotografija Sišao sam u Labin tačnije kroz centar, pa glavnim potem sve do naselja Vatva (nedaleko od trgovačkog centra Konzum - gdje sam stigao oko 18:30 sati.