R-3. Encinar de Montejurra / Jurramendiko Artadia

Photo ofR-3. Encinar de Montejurra / Jurramendiko Artadia Photo ofR-3. Encinar de Montejurra / Jurramendiko Artadia Photo ofR-3. Encinar de Montejurra / Jurramendiko Artadia

October 29, 2021
October 2021

near Azqueta, Navarra (España)

(Cas)
sta pequeña ruta parte del Raso de San Miguel, a la altura del antiguo ramal del Camino de Santiago.
Se puede acceder al punto de inicio en vehículo desde la NA-1110 o bien iniciar la ruta desde Igúzquiza o Ázqueta, siendo en este caso la distancia a recorrer en torno a 6 km y 8 km respectivamente.
Tras recorrer unos metros por el Camino de Santiago, tomamos un camino a la izquierda que poco a poco va estrechándose hasta convertirse en una bonita senda que desemboca en la denominada Senda del Jabato. Desde aquí emprendemos el regreso tomando de nuevo el Camino de Santiago.
(Eus)
Donejakue bidearen antzinako adarraren parean dago ibilbide txiki hau, San Miguel Arrasoaren goialdean.
Hasierako puntura NA-1110 errepidetik irits daiteke ibilgailuz, edo, bestela, Iguzkitzatik edo Azketatik hasi daiteke bidea; kasu horretan, 6 km eta 8 km inguru egin behar dira, hurrenez hurren.
Donejakue bidean zehar metro batzuk egin ondoren, ezkerreko bide bat hartuko dugu, pixkanaka estutzen doana, Basurdekumearen Bidean amaitzen den bide polit bat bihurtu arte. Donejakue bidea berriz hartuta ekingo diogu itzulerari.