R-23 (Cinque Terre) Corniglia Volastra – Riomaggiore

Photo ofR-23 (Cinque Terre) Corniglia Volastra – Riomaggiore Photo ofR-23 (Cinque Terre) Corniglia Volastra – Riomaggiore Photo ofR-23 (Cinque Terre) Corniglia Volastra – Riomaggiore

June 18, 2023
April 2023

near Corniglia, Liguria (Italia)

Caminada feta amb Anna el 19/4/2023, fent una ruta descrita en la guia Rother de les Cinque Terre
Des l’estació del tren hi ha 365 escales fins al poble de Corniglia. Sortim de Corniglia per un sender que va pujant amb algunes escales i que segueix el sender 587 del parc.
El sender va per sobre els antics bancals de cultiu. Molts dels bancals es troben abandonats, pro alguns mes propers als pobles han estat recuperats per fer vi típic de la comarca. Creuem el poble de Volastra i Groppo
Anem per la carena de Costa Corniolo, amb una bona vista de la costa i dels pobles de Cinque Terre. Arribem a la punta de Costa Corniolo on trobem el sender 531 del parc, també anomenat via Beccara.
D’aquí tenim una bona vista del poble de Riomaggiore. Baixem amb precaució aquest tram ja que el sender es molt dret i amb moltes escales.
Hem fet servir el tren per fer aquest sender.