قله یخچال صاحب الزمان یا قله گاو بره زمستان (ارتفاع ۳۵۸۰m) ۱۳۹۹/۱۰/۱۹

Photo ofقله یخچال صاحب الزمان یا قله گاو بره زمستان (ارتفاع ۳۵۸۰m) ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ Photo ofقله یخچال صاحب الزمان یا قله گاو بره زمستان (ارتفاع ۳۵۸۰m) ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ Photo ofقله یخچال صاحب الزمان یا قله گاو بره زمستان (ارتفاع ۳۵۸۰m) ۱۳۹۹/۱۰/۱۹

January 9, 2021
January 2021

near Sīlvār, Hamadān (Iran)

ساعت حرکت۵:۱۵ صبح از اواسط جاده کوچه باغ های روستای مراد بیگ پیاده به سمت قله راهی شدیم، جاده کوچه باغ ها خاکی است و با ماشین شخصی مقدار کمی از راه رو به دلیل یخزدگی زمین میشه رفت، ولی اگر از قبل با نیسان هماهنگ شده بود میشد مقداری بیشتری از جاده خاکی رو با نیسان رفت ، ابتدای راه به یک دو راهی رسیدم که سمت راستی رو باید انتخاب کنید بقیه مسیر پاکوب مشخص داره اما زمین یخزدگی زیادی داره و بهتره که یخشکن به کفشتون ببندید، هوا سرد بود اما آفتابی (البته بعد از روشن شدن هوا)، به سمت دره مراد بیگ حرکت کردیم، از پناهگاه ایزدی به بعد شیب تندتر میشه ، چون حرکت ما در تاریکی بود از همان ابتدای راه چراغ پناهگاه کامل دیده میشد، ساعت ۸:۲۰ به پناهگاه رسیدیم و ساعت ۹:۴۰ پناهگاه به سمت قله ترک کردیم ، ساعت ۱۱:۰۵ به قله رسیدیم و ساعت ۱۱:۲۰ به سمت پناهگاه برگشیم و ساعت ۱۲:۱۰ به خود پناهگاه رسیدیم ،بعد کمی استراحت ساعت ۱۲:۴۰ به سمت پایین راه افتادیم که ساعت ۳:۳۵ رسیدیم به دو راهی که اول مسیر بعد از کوچه باغ ها وجود داشت و چون با ماشینی هماهنگ نشده بودیم مجبور شدیم پیاده یک ساعتی در مسیر روستا و کوچه باغ ها پیاده حرکت کنیم که در نهایت بعد از یک ساعت پیاده روی ساعت ۴:۲۰ماشینی مارو رسوند میدون روستا .

چشمه سرده ساعت ۶:۰۵

Photo ofجانپناه ایزدی در سمت چپ با کمی فاصله از مسیر اصلی به پناهگاه (ساعت ۷:۱۵ ) Photo ofجانپناه ایزدی در سمت چپ با کمی فاصله از مسیر اصلی به پناهگاه (ساعت ۷:۱۵ ) Photo ofجانپناه ایزدی در سمت چپ با کمی فاصله از مسیر اصلی به پناهگاه (ساعت ۷:۱۵ )

جانپناه ایزدی در سمت چپ با کمی فاصله از مسیر اصلی به پناهگاه (ساعت ۷:۱۵ )

تقریبا در ابتدای شیب دره یخچال

Photo ofپناهگاه یخچال ساعت۸:۴۰ در ارتفاع ۳۲۰۸m Photo ofپناهگاه یخچال ساعت۸:۴۰ در ارتفاع ۳۲۰۸m Photo ofپناهگاه یخچال ساعت۸:۴۰ در ارتفاع ۳۲۰۸m

پناهگاه یخچال ساعت۸:۴۰ در ارتفاع ۳۲۰۸m

Photo ofتابلو به طرف قله که بین پناهگاه و قله قرار دارد ساعت ۱۰:۳۵ Photo ofتابلو به طرف قله که بین پناهگاه و قله قرار دارد ساعت ۱۰:۳۵

تابلو به طرف قله که بین پناهگاه و قله قرار دارد ساعت ۱۰:۳۵

تابلو در سمت راست مسیری که میرفتیم با کمی فاصله از ما قرار داشت

قله یخچال، ساعت ۱۱:۰۵ (ارتفاع ۳۵۸۹m با جی پی اس من)

حرکت به سمت پایین و پناهگاه ساعت ۱۱:۲۰

Nafiseh Khosravi Mar 22, 2021

بفرمایید در خدمتم

Nafiseh Khosravi Mar 27, 2021

همه چیز بخصوص ساعت ها در توضیحات همینجا نوشته شده ، از کرمانشاه تا همدان که بر همه آشکاره ۲ساعته، بقیه تایم ها در هر قسمتی از مسیر همراه باعکس مسیر و نامش در توضیحات به طور کامل آورده شده