قله ی برف انبار از نمای غربی + مسیر جاده تا پاکوب

Photo ofقله ی برف انبار از نمای غربی + مسیر جاده تا پاکوب Photo ofقله ی برف انبار از نمای غربی + مسیر جاده تا پاکوب Photo ofقله ی برف انبار از نمای غربی + مسیر جاده تا پاکوب

11 days 23 hours 52 minutes
January 16, 2021
January 2021

near Bīdhand, Qom (Iran)

مسیرجدید صعود به قله برف انبار، بام استان قم از نمای غربی
به دلیل طراحی تازه این مسیر، فاقد رد پاکوب می باشد اما مسیر تازه حدود یک کیلومتردر مسافت کوتاه ترو حدود دویست متر
در ارتفاع صعود کمتر از مسیر قدیمی درنمای شمالی است
کل مسیر کوهپیمایی حدود سه کیلومتر است اما جهت سهولت در جستجو، آغاز ترک مسیر ازسه راهی جاده بیدهند - کرمجگان - امامزاده، طراحی شده که با طی نمودن جاده آسفالته کرمجگان به دره باغ بعد از عبور از امامزاده نورعلی و گذر از کنار قنات دره باغ واقع در انتهای جاده آسفالته، جاده خاکی مستقیم را همچنان با احتیاط کامل و به آهستگی با خودرو دنبال می کنید تا به نقطه آغاز پاکوب و شروع کوهپیمایی برسید

به خاطر داشته باشید کوهیپمایی انفرای یا خارج از چهارچوب رسمی باشگاه های کوهنوردی هرگز توصیه نمی شود و همچنین برای کارآیی مطمئن و امن در مسیریابی، همواره در اولویت نخست از دستگاه های موقعیت یاب استفاده نمایید، سپس نرم افزارهای گوشی تلفن همراه بعنوان کمک دوم یا نقشه خوان