قله شاهوار سمنان ( سیمرغ ) - Shahvar summit

Photo ofقله شاهوار سمنان ( سیمرغ ) - Shahvar summit Photo ofقله شاهوار سمنان ( سیمرغ ) - Shahvar summit Photo ofقله شاهوار سمنان ( سیمرغ ) - Shahvar summit

January 20, 2023
June 2021

near Tāsh-e ‘Olyā, Semnan (Iran)

با سلام
.آنتن دهی موبایل در طول مسیر وجود داشت
مسیر از روستای تاش شروع میشه که گویش مازندرانی داشتند.
خانه کوهنورد شاهوار خیلی کهنه و قدیمی وامکانات ضعیفی داشت. البته تعداد اتاقهاش زیاد بود .
شماره مسئولش داخل اینترنت هست، متاسفانه ذخیره نکرده بودم و گرنه در اختیارتون میذاشتم.
سوپر مارکت نزدیک خانه کوهنورد بود که نان هم میفروخت، داخل خانه کوهنورد اجاق گاز در دسترس بود.
پول نقد حتما داشته باشید.
از خانه کوهنورد تا معدن یک جاده خاکی صاف وجود داره
از اینجا به بعد اگر ماشین بره وسریع برگرده میذارن ماشین ببرید.
اما گار ماشین خودتون هست و میخواهید پای کار پارک کنید اجازه نمیدن. و باید همونجا جلوی در پارک کنید.
خلاصه اینکه از مسیر جاده معدن شیبش کم هست اما مسیر طولانی ترپیش رو دارید.محل کمپینگ هم داره و چشمه هم تو ومحل کمپ هست.
یک مسیر پر شیب هم هست که همین مسیر برگشت ترک من هست که مسافت طی شدش کمتر هست اماشیبش تند هست.
یک دو جا هم دست به سنگ داره. محل کمپینگ هم تو این مسیر پر شیب نبود.. اما انتهای همین مسیر پر شیب یعنی پارکینگ جلوی در معدن آب چشمه در دسترس بود.