قله پلنگچال از امامزاده داوود - مسیر پلنگ چال بعد از سیل امام زاده داود

Photo ofقله پلنگچال از امامزاده داوود - مسیر پلنگ چال بعد از سیل امام زاده داود Photo ofقله پلنگچال از امامزاده داوود - مسیر پلنگ چال بعد از سیل امام زاده داود Photo ofقله پلنگچال از امامزاده داوود - مسیر پلنگ چال بعد از سیل امام زاده داود

October 18, 2022
October 2022

near Emāmzādeh Dāvūd, Tehran (Iran)

توجه
این پیمایش بعد از سیل امامزاده داود انجام شده است و نکات مهمی درباره مسیر دارد
با توجه به سیل شدید و مخرب منطقه امامزاده داوود، بخش‌هایی از مسیر و پاکوب ایمن را سیل برده و بخش‌هایی از مسیر ناایمن شده که در نقاط مختلف مسیر مشخص شده است.
ما از مسیرهای فرعی و جایگزین استفاده کردیم که اگر طبق آن‌ها پیش بروید مشکلی نخواهید داشت اما با توجه به تمام تخریب‌های منطقه و وجود سنگ‌های بزرگی که امکان سقوط دارند، پیمایش این مسیر برای گروه‌هایی با نفرات زیاد، نفرات غیرحرفه‌ای یا پیمایش‌های زمستانه توصیه نمی‌شود
امیدوارم صعود ایمنی داشته باشید

عبور از بستر رودخانه

در کنار مسیر اصلی، فضای مناسبی برای استراحت وجود دارد. ما اینجا را برای خوردن صبحانه انتخاب کردیم

اگر در فصل پرآبی به این منطقه برسید، نمای آبشارهای زیبایی را مشاهده می‌کنید

PictographRisk Altitude 9,853 ft

پاکوب اصلی توسط سیل تخریب شده است و با توجه به ایجاد دره‌ای خطرناک، امکان عبور از مسیر اصلی وجود ندارد؛ ما از مسیر جایگزین استفاده کردیم

PictographRisk Altitude 10,424 ft

پاکوب را سیل برده

مسیر پاکوب را سیل برده است و می‌توانید از کنار مسیل، شیب را مستقیم به سمت بالا بروید. دقت کنید که مسیر برای پیمایش زمستانه خطرهای خاص خودش را دارد

PictographRisk Altitude 10,567 ft

هنگام عبور از این قسمت از مسیر دقت کنید. با توجه به تخریب پاکوب توسط سیل، بعضی از بخش‌های مسیر خصوصاً برای روزهای بارانی و برفی می‌تواند خطرناک باشد

اشترگردن (زین اسبی)

وقتی به گردنه رسیدید، به سمت راست (جنوب) بروید تا با عبور از خط‌الراس به قلۀ پلنگچال برسید