قله نایبند بام خراسان جنوبی(طرح سیمرغ)14آبان1400

Photo ofقله نایبند بام خراسان جنوبی(طرح سیمرغ)14آبان1400 Photo ofقله نایبند بام خراسان جنوبی(طرح سیمرغ)14آبان1400 Photo ofقله نایبند بام خراسان جنوبی(طرح سیمرغ)14آبان1400

November 6, 2021
November 2021

near Tak Neyzār, South Khorasan Province (Iran)

با سلام دوستان
قله نایبند (مسیر جدید)
با صعود خودم به این قله متوجه شدم تمام ترک‌ها تو سایت ایران جی پی اس متفاوت هستن و استارت پاکوبشان از کنار فنس ها که یک مسیر بسیار سخت می باشد
من این ترک جدید ضبط کردم که متفاوت با همه ترک‌ها است.
برای صعود اول باید از سمت دیهوک به سمت نایبند میان تقریبا ۲کیلومتر مانده به خود روستای نایبند که تو جاده یک دوربین ثابت پلیس هست با گذر کردن از دوربین ۲۰۰متر بعد(قبل کارخانه یخ)دست راست یک جاده خاکی هست هيچ تابلوی تو سر جاده نسیت و شب دیده نمیشه اصلا
چون تابلو ها وقتی وارد این جاده میشین ۱۰۰متر بعد سر جاده قدیم که بوده دیده میشه
توجه توجه این ترک از اول جاده آسفالت به خاکی روستای علی آباد ضبط کردم که به هیچ مشکلی نخورین (متاسفانه بعضی از اهالی اون محل آدرس نمیدن)
و حدود ۳۰ کیلومتر خاکی نرم باماشین میرین با گذر از محیط بانی ۴کیلومتر بعد راه هست که باماشین ما رفتیم
از آنجا کوله به دوش استارت زدیم که تو ترک مشخص کردم
مسیر ساده ای نیست شیب‌های نسبتا تند داره که کل راهنماهای محلی از این مسیر میرن
ولی نسبتا به بقیه دوستان که ترک ضبط کردن آسان‌تر هستش.

مسیر جدید

درود بر شما اطلاعات کامل بود

• Photo of Bagheri
    Bagheri Mar 5, 2022

سلام خدا قوت همنورد..چند روز دیگه گروه میبریم ناییند...جهت مسیر سوال دارم شماره تلفن یا همین جا راهنماایی کنید..راسی با این نرم افزار جایی ک آنتن یا نت نداریم چجور رو الگوی بقیه ک رفتن حرکت کنیم