قله کلون بستک (بین شمشک و دیزین) ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

Photo ofقله کلون بستک (بین شمشک و دیزین) ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ Photo ofقله کلون بستک (بین شمشک و دیزین) ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ Photo ofقله کلون بستک (بین شمشک و دیزین) ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

May 21, 2021
May 2021

near Dīzīn, Alborz (Iran)

یه روز بی نظیر همراه ۲۰ نفر از اعضای با عشق #کوهیار_کرج
ساعت ۳:۴۵ ! 😳 صبح روز جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ اولین گروه از اعضا از چهارراه گلزار حرکت خود را به سمت تهران- فشم- شمشک آغاز نمود و در طول مسیر سایر اعضا به کاروان پیوستند.
حدود ساعت ۶:۳۰ صبح بعد از پارک خودروها و نرمش مختصر، حرکت به سوی قله آغاز گردید.
پیمایش با ریتمی یکنواخت و ملایم انجام پذیرفت و گروه صعود بسیار منسجمی را شاهد بودند.
مناظر بسیار زیبای پوشش گیاهی، برف و علی الخصوص منظره #قله_دماوند بر زیبای و دلپذیری صعود می افزود و گروه که خود را برای صعود به قله دماوند آماده می کند ، با نگریستن به این قله زیبای ، انگیزه مضاعفی در آنها ایجاد گردید.
حدود ساعت ۱۰:۱۵ دقیقه به قله رسیدیم و بعد از حدود یک ساعت توقف و صرف میان وعده و بالطبع عکس یادگاری با تابلوی قله، به سمت خودروها فرود آمدیم.
حدود ساعت ۱۳:۳۰ ، بعد از صرف هندوانه ، به سمت کرج حرکت کردیم و جاده دارای ترافیک روان بود و حدود ساعت ۱۶:۰۰ به کرج رسیدیم.