قله های سرکچال و کلوم بستک

September 22, 2021
September 2021

near Dīzīn, Alborz Province (Iran)

درود برهمگی
صعود راس ساعت ۰۶۴۰ روز سه شنبه سی ام شهریور از ایستگاه مخابراتی دیزین به سمت قله کلوم بستک شروع شدو مسیر پاکوب و مشخص بود تا قله ۲ ساعت پیمایش کردیم البته با احتساب ۱۵ مین استراحت و نوشیدن قهوه بعد از عکس و صرف صبحانه ۰۹۴۰ ادامه مسیر بسمت سرکچال که همون ابتدا باید یه مقدار ارتفاع کم میکردیم که بسیار سخت و شیب تندی داشت و در ادامه روی خط الراس ادامه دادیم تا بعد از یک ساعت به قله سیاه غار رسیدیم و بعداز ۱۵ مین استراحت و عکس ادامه مسیر که ۴۰ مین بعد به قله انبار نو رسیدیم و در ادامه مسیر و استراحت نیم ساعته و خوردن چای و میوه راس ساعت ۱۳۲۰به قله سرکچال۱ رسیدیم و در ادامه بعداز ۲۰ مین پیمایش به قله سرکچال ۲ و بعداز ۲۰ مین پیمایش سرعتی راس ساعت ۱۴۲۰ به سرکچال ۳ رسیدیم و بعداز عکس و استراحت راس ساعت۱۵۰۰ به سمت پناه لجنی از مسیر شن اسکی فرود و ۱۶۱۰ بعد از استراحت و صرف نهار به مدت ۴۰ مین به مسیر خودمان ادامه دادیم و راس ساعت۱۸۰۰ به روستای سفیدستان رسیدیم و با موتور یکی از اهالی محترم تا ایستگاه مخابرتی رفتیم