قله های قبله و پورا از روستای ارنگه - 97/04/01

Photo ofقله های قبله و پورا از روستای ارنگه - 97/04/01 Photo ofقله های قبله و پورا از روستای ارنگه - 97/04/01 Photo ofقله های قبله و پورا از روستای ارنگه - 97/04/01

June 22, 2018
June 2018

near Arangeh, Alborz (Iran)

در اولین روز از تابستان 97 برای صعود به قله پورا راهی روستای ارنگه در 15 کیلومتری جاده چالوس شدیم. بعد از دیدن تابلوی ارنگه وارد مسیر فرعی شده و بعد از دیدن دوراهی، سمت راست جاده را در پیش گرفته و با دیدن تابلوی " محله خرلات " ماشین را همانجا پارک کرده و پیمایش را از کنار زمین فوتبال شروع کردیم.
در مسیر رسیدن به قله در قسمت هایی نشانه هایی با سنگ چین مشخص شده است.
مسیر بسیار زیبا و دارای دشت هایی با گل های رنگارنگ می باشد و درعین حال در تمام طول مسیر ملخ های بزرگی وجود دارد.
در مسیر چشمه آب وجود ندارد به همین دلیل با ذخیره کافی آب می بایست در این برنامه در این فصل از سال شرکت کرد

شروع - ساعت ۶:۱۰

توقف تا ساعت 8:00

امکان دور زدن سنگ ها نیز وجود دارد ولی ما دست به سنگ را تجربه کردیم

قله قبله - ساعت ۱۰:۵۰

از قله قبله تا پورا 15 تا 20 دقیقه زمان لازم است.

محل صرف ناهار - ساعت ۱۳:۳۰

• Photo of babakshgh
    babakshgh Dec 12, 2021

خدا قوت.
    از روی ارتفاعی که پیمایش کردید و کیلومتر مسیر به نظر می رسه شیب مسیر زیاده. درسته؟