قله فیل زمین- لواسان بزرگ - ۳اردیبهشت ۱۴۰۰

Photo ofقله فیل زمین- لواسان بزرگ - ۳اردیبهشت ۱۴۰۰ Photo ofقله فیل زمین- لواسان بزرگ - ۳اردیبهشت ۱۴۰۰ Photo ofقله فیل زمین- لواسان بزرگ - ۳اردیبهشت ۱۴۰۰

April 23, 2021
April 2021

near Lavāsān-e Bozorg, Tehrān (Iran)

صعود به قله فیل زمین : حدود ساعت ۵و ۳۰ از تهران حرکت کردیم. بترتیب این مسیرها طی شد : جاجرود، مسیر سد لتیان ،از زیر تابلو سد لتیان رد شدیم و در امتداد سد حرکت کردیم .سپس به یک جاده خاکی میرسیم و ادامه میدیم . روستای رسنان و نیروگاه کلان رو رد میکنیم. روستای لتیان یا کلان رو هم رد کردیم تا به لواسان بزرگ رسیدیم در مسیر از یک امامزاده بنام خواجه .. هم گذر کردیم تا به پای کار رسیدیم. حدود ساعت ۷ و ۱۰ دقیقه صبح صعود رو آغاز کردیم . لیدر گروه تصمیم گرفت ازابتدااز شیب صعود رو آغاز کنیم و از پاکوب اصلی حرکت نکردیم.مسیر دارای شیب تند و سنگی بود و ریزش قلوه سنگ هم داشت .بعلت همراهی همنوردانی که تصور صعود راحتی داشتند ،ادامه مسیر به کندی پیش رفت و حدود ساعت ۱۳ به قله رسیدیم . متاسفانه در راه برگشت شارژ گوشیم تموم شد و مسیر بصورت کامل رکورد نشد.😐😐